APO DAH JADI : Jutaan TErima Kasih Untuk Setiap Klik Geng Semua...Sebab jadi penghidup blog ni...Saya akan membalas blogwalking geng semua yang datang selagi mampu

Saturday 7 January 2012

APODAHJADI: Top Referer dan Site Ranking Di PINGBUSUK

Kali ini nak mempromosikan pingbusuk.org yang banyak berjasa kepada blogger seperti saya. Terima kasih pingbusuk.org. Amenda tu pingbusuk.??? Pingbusuk adalah website dimana anda boleh masukkan, ping dan kongsi artikel anda besama blogger2 yang lain. Jika tajuk entri anda menarik, trafik yang masuk ke blog anda boleh riban riban, berhari hari.Dan entri anda akan masuk bahagian, popular minggu ini, hari ini. 

ApoDahJadi.blogspot.com telah pun daftar dan telah menjadi antara 2nd referer di pingbusuk dan menduduki site ranking no.12. Alhamdulillah, terima kasih kepada pingbusuk.org dan semua pengunjung. Setiap klik yang anda berikan sangat bermakna dan semoga dibalas dengan kebaikan.  Yang paling best referer ialah download-cerita-melayu.blogspot.com dan no.1 website ialah sufferedge.com. Tahniah.

Kami di apodahjadi ingin berkongsi dengan anda semua, Printscreen ini beberapa hari lepas 










































Jadi kami sarankan cepat2 daftar kat pingbusuk.org sebab memang tak rugi untuk berbuat demikian. Daftar pun senang guna akaun facebook ataupun twitter. Pastu daftar then siap. 

Dan satu lagi jika lps daftar korang kene letak widget trafik kat blog. Penting sebab pingbusuk.org akn bg 2 kali traffik untuk setiap klik. Pingbusuk memang murah hati.


Kjom ping sampai pecah kat pingbusuk.org.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...